Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем VDC

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Малко да ъпна темата...
    Съвместими ли са воланите на 156 и 147?
    Въпроса ми е предимно към Мъри, явно е наясно с нещата Дай малко повече подробности колега.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #17
      Волана си е волан. НА 147 и 156 вътр. Фейс шлиците са еднакви.
      Какъвто и волан да вземеш ще стане.
      Ако колата е с вдц, разликата идва от ръчките за мигачи и чистачки и лентовия кабел.
      ex - 147 16v multijet

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
        Малко да ъпна темата...
        Съвместими ли са воланите на 156 и 147?
        Въпроса ми е предимно към Мъри, явно е наясно с нещата Дай малко повече подробности колега.
        Воланите са еднакви сменяй смело.....................

        ---------- Post added at 10:50 ---------- Previous post was at 10:49 ----------

        Първоначално публикувано от van_dal Покажи съобщение
        Кое ще рече да е гривната? Ако става дума за лентовия кабел, отварял съм го и там няма датчик.
        Датчика на 156 ФЛ е в конзолата с мигачите,прикрепен точно зад гривната
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          здравейте и от мен досега не съм сменял волани и си нямам на представа как става това но винаги има първи път..та имам въпрос намерих мулти волан от 147 и искам да подменя моя волан на 156 фейслифт та въпроса ми е предлагат ми един с кабели и един без кабели тези кабели за какво са и как се сменя въобще волана :Р абе въобще да се хващам ли с тази работа или не Благодаря ви
          Last edited by vernibgs; d.m.y г., 09:36.

          Comment


          • #20
            Колего, да възродя малко темата, че вече почвам силно да се изнервям.
            Малко пред история:
            за първи път тази грешка я изкара след сервиз и смяна на сервото на ABS.
            След, което само се оправи.
            После цяло лято ме мъчеше като задействаше системата погрешно в движение.

            Сега за самия проблем.
            Записваше грешка C1505- Steering Angle sensor. Смених го този датчик с друг. Само че не беше същия номер като моя стария. Проблема не се оправи.
            След това наби грешка за YAW сензора.
            Днес смених прословутия сензор, абсолютно същия.
            Грешката изчезна.
            Обаче продължава да набива C1505- Steering Angle sensor.
            Сменях двата сензора, но продължава да записва грешката.
            И на двата уж правя калибрация с Мултиекускан 1.7. Направи ми впечатление, че при самата калибрация, не ме кара да въртя волана.

            Някакви идеи от какво може да е ?
            Някой който може да реши този проблем ?
            Mercedes S320 W220
            Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

            Comment


            • #21
              Трябва да се направи калибриране на волана,компа мисли че воланът не изправен когато караш напред.
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                Колего, да възродя малко темата, че вече почвам силно да се изнервям.
                Малко пред история:
                за първи път тази грешка я изкара след сервиз и смяна на сервото на ABS.
                След, което само се оправи.
                После цяло лято ме мъчеше като задействаше системата погрешно в движение.

                Сега за самия проблем.
                Записваше грешка C1505- Steering Angle sensor. Смених го този датчик с друг. Само че не беше същия номер като моя стария. Проблема не се оправи.
                След това наби грешка за YAW сензора.
                Днес смених прословутия сензор, абсолютно същия.
                Грешката изчезна.
                Обаче продължава да набива C1505- Steering Angle sensor.
                Сменях двата сензора, но продължава да записва грешката.
                И на двата уж правя калибрация с Мултиекускан 1.7. Направи ми впечатление, че при самата калибрация, не ме кара да въртя волана.

                Някакви идеи от какво може да е ?
                Някой който може да реши този проблем ?
                Свали си волана и си нагласи правилно лентовия кабел.
                Ето ти подсказка:
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #23
                  В какъв смисъл правилно и как да го наглася ?
                  Моя е със счупени слици най-вероятно, защото се отваря постоянно и трябва да навивам кабела.
                  Поръчал съм нов.
                  Mercedes S320 W220
                  Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                    В какъв смисъл правилно и как да го наглася ?
                    Моя е със счупени слици най-вероятно, защото се отваря постоянно и трябва да навивам кабела.
                    Поръчал съм нов.
                    Трябва волана да е на 0 градуса,иначе няма смисъл да правиш калибрация,ако е в диапазона 4-5 градуса в плюс или минус,пак ще мине калибрация,но ако е повече не става,демек до 4-5 гр. си намира новата нула,ако е повече не.Такъв проблем може да се появи и след смяна на рейка,ако е превъртян леко пръта.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      Или ако е свалян лентовия кабел и е въртян някак си.

                      Най-просто казано, изправи гумите и виж, колко градуса ти отчита мес-а
                      ex - 147 16v multijet

                      Comment


                      • #26
                        Благодаря, колеги и най-вече на Емо, който за сетен път помага!!!
                        Цялата тъпотия се оказа в това, че лентовия кабел отзадната си страна има едни щифтове, които влизат в пръстена на сензора.
                        Трябваше добре да го наместя лентовия кабел (при мен е счупен и се отваря и преди това пружината я слагах от долу, а то трябва пружината да е най-отгоре.)
                        За всеки случай му направих и една калибровка и за сега да чукна на дърво всичко е 6 точки!
                        Mercedes S320 W220
                        Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                        Comment


                        • #27
                          Да подновя малко темата. Вчера както си карах ми светна VDC-то. Днеска с диагностиката ми показа YAW сензор. Виждам за кой сензор сте писали. Но имам едно питане??? Не съм сменял нито волан, нито нещо съм пипал по него. Тази калибровка как точно се прави и как се следи ъгъла на волана? Давам снимка която е качена тука. На Steering Angle ли трябва да следя да стани 0 градуса или там в допустимите 4-5 както сте писали ? Колата запалена ли трябва да е или можа да е на контакт само. Изобщо каква е процедурата ? Стъпка по стъпка. Не съм го правил до сега, така че ще помоля някой малко по подробно да ми обясни


                          Проверих позицията на волана и на YAW и двете са на 0 градуса. Някой път сама изчезва грешката, като днес сутринта например. Преди малко докато й разглеждах параметрите излезе пак, когато колата беше в покой.

                          П.С. Сега пък ми дава YAW сензор - 68,6473 градуса. Това нормално ли е? Къде се намира тоя сензор? На педала на газта ли?
                          Last edited by zombiran; d.m.y г., 16:42.

                          Comment


                          • #28
                            Намерих YAW сензора. Намира се на пода между шофьора и пасажера, точно до екуто на airbag-а.Ще сложа снимка, та да не се чуди друг къде е. Някой колега с VDC би ли показал какви стойности му дават двата сензора , YAW и Steering Angle в Multiecuscan-a. Когато волана е положение 0 градуса. Ще ми е от голяма полза. Благодаря.
                            Attached Files
                            Last edited by zombiran; d.m.y г., 09:36.

                            Comment


                            • #29
                              Yaw-a трябва да седи на нула,като разклатиш колата наляво надясно,трябва да реагира.Пробва ли да изтриеш грешката преди да разглобяваш,защото там проблема обикновено е в лош контакт на буксата.
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #30
                                Здравей, при първия преглед на стойностите показаха и двата 0 градуса. Но после yaw даде тези "-" стойности. Грешката винаги се изтрива, но веднага щом изляза от програмата грешката се появява пак. Прави някаква проверка, понеже чувам някакво цъкане, след което се появява отново. Напръсках буксата на кабела и на датчика с контактен спрей, но нищо не се получи. Прави ми впечатление, че като изтрия грешката и изляза от програмата ( MES ) при натиснат педал на спирачката се чува и усеща едно стържене и ритане в педала на спирачката.

                                Comment

                                Working...
                                X